دانلود اهنگ جدید | پاپ موزیک

این وبلاگ جهت اطلاع یافتن از جدیدترین مطالب وبسایت اصلی به نشانی popmuzik.ir است

دانلود اهنگ جدید | پاپ موزیک

این وبلاگ جهت اطلاع یافتن از جدیدترین مطالب وبسایت اصلی به نشانی popmuzik.ir است

  • ۰
  • ۰

دانلود اهنگ جدید امیر تاجیک به نام انتظار

 …..برای دانلود اهنگ جدید امیر تاجیک به نام انتظار به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود اهنگ جدید امیر تاجیک به نام انتظار

دانلود اهنگ جدید  امیر تاجیک به نام انتظار با بالاترین کیفیت



ترانه : مهدی مظاهری , موزیک : علی نیک پی ، حامی نخواهی , تنظیم : فرشاد فارسی
میکس و مسترینگ : احمد صانقه
 
********

متن اهنگ جدید امیر تاجیک به نام انتظار

منتظر توام ولی از تو فقط خبر میاد
هیچکی به در نمی زنه اما صدای در میاد
یه عمره که سنگ تورو دارم به سینه می زنم
موج منم صخره تویی من از تو دل نمی کنم
اون که دنیاشو فدای عشق تو کرده منم

متن اهنگ امیر تاجیک به نام انتظار

نکنه فک می کنی من به تو فک نمی کنم
اون که دنیاشو فدای عشق تو کرده منم
نکنه فک می کنی من به تو فک نمی کنم
*******
********
آخر ماجرای تو آخر قصه ی
گریه نکن برای من مرگ ادامه ی منه
یه صدای آشنا یه صدای مهربون

متن اهنگ امیر تاجیک به نام انتظار

اگه اون منم میام اگه اون تویی بمون
اون که دنیاشو فدای عشق تو کرده منم
نکنه فک می کنی من به تو فک نمی کنم
اون که دنیاشو فدای عشق تو کرده منم
نکنه فک می کنی من به تو فک نمی کنم

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…..

    دانلود اهنگ جدید امیر تاجیک به نام انتظار


  • ۹۵/۰۱/۱۰
  • محمد جم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی